Fundes per als carnets de salut

Al gener passat va néixer la germaneta d'en Nel, l'Ària. Com que ja tenien un canviador de viatge fet per mi, vaig optar per fer-los unes fundes per als carnets de salut dels dos petitons. En les dues fundes hi ha les lletres xulíssimes de Méli Mélo.



Amb la funda de l'Ària, vaig aprofitar les últimes teles que vaig comprar a iFil abans que malauradament tanqués les seves portes del c. Torrent de l'Olla de Barcelona. M'he enamorat d'aquestes teles!

-Tela Tall Trees de la col·lecció Fable Wood de la dissenyadora Joanne Cocker, de l'empresa Dashwood Studio.
-Tela Summer Forest de la col·lecció Nature Trail de la dissenyadora Bethan Janine, de l'empresa Dashwood Studio.
-Tela Secret Spot White de la col·lecció  Faraway Forest de la dissenyadora Lizzie Mackay.
-Tela bàsica color corall de la col·leció Twist, també de Dashwood Studio.
-Tela grisa de la casa Stof, de la col·lecció Quilters Shadow Style 4516.

Aquí en teniu el resultat:






Pel que fa a la funda del carnet de salut d'en Nel, vaig aprofitar algunes teles que ja havia utilitzat en el seu moment quan li vaig fer el canviador de viatge. Aquí teniu les teles que he utilitzat:

-Tela Treasure Boats Cream, de la col·lecció Treasure Map de la dissenyadora Lesley Grainger, de Riley Blake designs.
-Tela Jazz Between Friends Cool Cats Adventure, de la dissenyadora Suzy Ultman per Robert Kaufman.
-Tela EZC-12893-38 Chartreusede la col·lecció Spot On de Robert Kaufman.
-Tela grisa de la casa Stof, de la col·lecció Quilters Shadow Style 4516.

Aquí en teniu el resultat:











Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Bossa de la compra (grocery bag)

Bossa de la compra (grocery bag)

Bossa de platja (beach bag)