Un canviador per a la Joana

Aquí teniu el canviador per a la Joana, una nena nascuda al desembre i filla de músics i científics professionals.




A l'hora de fer la composició del canviador vaig tenir en compte això. La tela musical que vaig plastificar és la tela "In Tune" de Robert Kaufmann comprada a la botiga de teles de Palamós Ona Patchwork. Llavors, per fer la part de fora i les butxaques, em vaig enamorar de les teles que tenen a iFil. Malauradament us he de dir que tanquen aquesta meravellosa botiga a finals de gener, per tant, qui la vulgui anar a visitar, li queda poc temps. És una llàstima, la veritat. En fi, una tela és de la col·lecció Faraway Forest de la Lizzie Mackay, secret spot white, i l'altra és de la Joanne Cocker de la col·lecció Fable wood que va fer per a l'empresa Dashwood Studio, Tall Trees. Unes dissenyadores que m'encanten!

Finalment, la part de davant la vaig fer amb una tela neutra que lligués una mica amb els colors de les altres, una tela grisa de la casa Stof, de la col·lecció Quilters Shadow Style 4516 comprada, també, a Ona Patchwork. Aquesta vegada he estrenat unes lletres noves d'una noia francesa, Alex, afincada  actualment al Regne Unit i que va viure a Barcelona també: Méli Mélo. Té molts segells fets a mà que són una passada! I entre ells, aquest abecedari que podeu comprar a la seva botiga a Etsy. També, i com no podia ser d'una altra manera, una guitarra! L'instrument principal del pare de la Joana i que podeu veure tocar en directe amb Nuar o amb Pol Cruells.

Els tampons de la gàbia i de l'ocell són de la casa Aladine.










Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Bossa de la compra (grocery bag)

Bossa de la compra (grocery bag)

Bossa de platja (beach bag)